O TORZE
KONCEPCJA
Autodrom Jastrząb jest jednym z najnowocześniejszych motoryzacyjnych obiektów szkoleniowo-treningowych w Polsce.
Jako pierwszy Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy w kraju został zaprojektowany i zbudowany od podstaw, dzięki czemu oferuje możliwość korzystania z dedykowanej infrastruktury o najwyższym standardzie europejskim. Nasz tor spełnia wszystkie warunki wyznaczone przez Ministra Infrastruktury dla obiektów ODTJ.

MOŻLIWOŚCI
Koncepcja, która dała początek powstaniu obiektu zrodziła się nie tylko z chęci stworzenia miejsca o szkoleniowym charakterze. W planowaniu i realizacji tej inwestycji ogromną rolę odegrała motoryzacyjna pasja.
Naszą ambicją było uczynienie Autodromu Jastrząb miejscem przydatnym i przyjaznym wszystkim użytkownikom samochodów i motocykli, a także skupienie na terenie toru licznych aktywności okołosportowych.
KONCEPCJA
Autodrom Jastrząb jest najnowocześniejszym motoryzacyjnym obiektem szkoleniowo-treningowym w Polsce.
Jako jedyny w kraju został zaprojektowany i zbudowany od podstaw, dzięki czemu oferuje możliwość korzystania z dedykowanej infrastruktury o najwyższym standardzie europejskim. Nasz tor spełnia wszystkie warunki wyznaczone przez Ministra Infrastruktury dla ośrodków doskonalenia techniki jazdy (ODTJ).
MOŻLIWOŚCI
Koncepcja, która dała początek powstaniu obiektu zrodziła się nie tylko z chęci stworzenia miejsca o szkoleniowym charakterze. W planowaniu i realizacji tej inwestycji ogromną rolę odegrała motoryzacyjna pasja.
Naszą ambicją jest uczynienie Autodromu Jastrząb miejscem przydatnym i przyjaznym wszystkim użytkownikom samochodów i motocykli, a także skupienie na terenie toru licznych aktywności sportowych.
Autodrom Jastrząb posiada asfaltowo-szutrowy tor szkoleniowy o łącznej długości 3500 metrów i łącznej powierzchni 21 hektarów. Szerokość nitki trasy w najwęższym miejscu wynosi 10 metrów.
Układ toru umożliwia jazdę z wykorzystaniem licznych konfiguracji trasy, zależnie od stopnia zaawansowania i umiejętności kierowców. Na powierzchni toru szkoleniowego znajdują się także plac manewrowy dla motocykli oraz plac manewrowy dla samochodów.
Dzięki systemowi oświetlenia obiektu, możliwe jest odbywanie jazd także po zmroku. Z myślą o gościach i kibicach, w sąsiedztwie nitki toru zostały zamontowane trybuny, mogące pomieścić kilka tysięcy widzów.

Autodrom Jastrząb posiada asfaltowo-szutrowy tor szkoleniowy o łącznej długości 3500 metrów i łącznej powierzchni 21 hektarów. Szerokość nitki trasy w najwęższym miejscu wynosi 10 metrów.
Układ toru umożliwia jazdę z wykorzystaniem licznych konfiguracji trasy, zależnie od stopnia zaawansowania i umiejętności kierowców. Na powierzchni toru szkoleniowego znajdują się także plac manewrowy dla motocykli oraz plac manewrowy dla samochodów.
Dzięki systemowi oświetlenia obiektu, możliwe jest odbywanie jazd także po zmroku. Z myślą o odwiedzających tor gościach i kibiach, w sąsiedztwie nitki toru zostały zamontowane trybuny, mogące pomieścić kilka tysięcy widzów.
PŁYTY POŚLIZGOWE
Płyta poślizgowa najazdowa (100x20m) jest wyposażona w jedyny w Polsce szarpak, umożliwiający wprowadzanie w poślizg autobusów oraz ciężarówek z pełnym obciążeniem.
Płyta poślizgowa prostokątna (70x15m) do ćwiczeń przy większych prędkościach, jest dedykowana głównie samochodom osobowym.
Płyta poślizgowa na wzniesieniu wykorzystuje wzniesienie o 10% stopniu nachylenia i jest wyposażona w aktywne kurtyny wodne. Pozwala na symulację omijania przeszkody za wzniesieniem i hamowania w warunkach specjalnych podczas zjazdu.
Okrąg poślizgowy o średnicy 60 metrów i szerokości nitki wynoszącej 20 metrów pozwala na symulację jazdy w warunkach podsterowności i nadsterowności podczas pokonywania zakrętów.

PŁYTY POŚLIZGOWE
Płyta poślizgowa najazdowa (100x20m) jest wyposażona w jedyny w Polsce szarpak, umożliwiający wprowadzanie w poślizg autobusów oraz ciężarówek z pełnym obciążeniem.
Płyta poślizgowa prostokątna (70x15m) do ćwiczeń przy większych prędkościach, jest dedykowana głównie samochodom osobowym.
Płyta poślizgowa na wzniesieniu wykorzystuje wzniesienie o 10% stopniu nachylenia i jest wyposażona w aktywne kurtyny wodne. Pozwala na symulację omijania przeszkody za wzniesieniem i hamowania w warunkach specjalnych podczas zjazdu.
Okrąg poślizgowy o średnicy 60 metrów i szerokości nitki wynoszącej 20 metrów pozwala na symulację jazdy w warunkach podsterowności i nadsterowności podczas pokonywania zakrętów.


BUDYNEK KLUBOWY
Obsługiwany windami, wielopiętrowy budynek administracyjno-szkoleniowy, w którym mieści się nowoczesne Centrum Badawczo-Rozwojowe, został zaprojektowany nie tylko pod kątem użyteczności motoryzacyjnej związanej z aktywnościami torowymi.
Oprócz strefy serwisowej z dostępem do pięciu przestronnych boksów serwisowych dla 10 aut, stacji diagnostycznej z hamownią aut ciężarowych, budynek oferuje też dostęp do:
- sali restauracyjnej z tarasem widokowym dla 400 gości
- holu prezentacyjnego dla aut oraz motocykli
- sześciu sal wykładowo-szkoleniowych dla 360 słuchaczy
- salki konferencyjnej dla 120 gości
- sali przedszkolnej
- pokoi hotelowych dla 48 gości.

BUDYNEK KLUBOWY
Obsługiwany windami, wielopiętrowy budynek administracyjno-szkoleniowy, w którym mieści się nowoczesne Centrum Badawczo-Rozwojowe, został zaprojektowany nie tylko pod kątem użyteczności motoryzacyjnej związanej z aktywnościami torowymi.
Oprócz strefy serwisowej z dostępem do pięciu przestronnych boksów serwisowych dla 10 aut, stacji diagnostycznej z hamownią aut ciężarowych, budynek oferuje też dostęp do:
- sali restauracyjnej z tarasem widokowym dla 400 gości
- holu prezentacyjnego dla aut oraz motocykli
- sześciu sal wykładowo-szkoleniowych dla 360 słuchaczy
- salki konferencyjnej dla 120 gości
- sali przedszkolnej
- pokoi hotelowych dla 60 gości.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Zostaw swój e-mail, aby otrzymywać od nas ofertę handlową oraz informacje o nowościach.