O TORZE

KONCEPCJA

Autodrom Jastrząb jest jednym z najnowocześniejszych motoryzacyjnych obiektów szkoleniowo-treningowych w Polsce.

Jako pierwszy Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy w kraju został zaprojektowany i zbudowany od podstaw, dzięki czemu oferuje możliwość korzystania z dedykowanej infrastruktury o najwyższym standardzie europejskim. Nasz tor spełnia wszystkie warunki wyznaczone przez Ministra Infrastruktury dla obiektów  ODTJ.

MOŻLIWOŚCI

Koncepcja, która dała początek powstaniu obiektu zrodziła się nie tylko z chęci stworzenia miejsca o szkoleniowym charakterze. W planowaniu i realizacji tej inwestycji ogromną rolę odegrała motoryzacyjna pasja.

Naszą ambicją było uczynienie Autodromu Jastrząb miejscem przydatnym i przyjaznym wszystkim użytkownikom samochodów i motocykli, a także skupienie na terenie toru licznych aktywności okołosportowych.

KONCEPCJA

Autodrom Jastrząb jest najnowocześniejszym motoryzacyjnym obiektem szkoleniowo-treningowym w Polsce.

Jako jedyny w kraju został zaprojektowany i zbudowany od podstaw, dzięki czemu oferuje możliwość korzystania z dedykowanej infrastruktury o najwyższym standardzie europejskim. Nasz tor spełnia wszystkie warunki wyznaczone przez Ministra Infrastruktury dla ośrodków doskonalenia techniki jazdy (ODTJ).

MOŻLIWOŚCI

Koncepcja, która dała początek powstaniu obiektu zrodziła się nie tylko z chęci stworzenia miejsca o szkoleniowym charakterze. W planowaniu i realizacji tej inwestycji ogromną rolę odegrała motoryzacyjna pasja.

Naszą ambicją jest uczynienie Autodromu Jastrząb miejscem przydatnym i przyjaznym wszystkim użytkownikom samochodów i motocykli, a także skupienie na terenie toru licznych aktywności sportowych.

Autodrom Jastrząb posiada asfaltowo-szutrowy tor szkoleniowy o łącznej długości 3500 metrów i łącznej powierzchni 21 hektarów. Szerokość nitki trasy w najwęższym miejscu wynosi 10 metrów.

Układ toru umożliwia jazdę z wykorzystaniem licznych konfiguracji trasy, zależnie od stopnia zaawansowania i umiejętności kierowców. Na powierzchni toru szkoleniowego znajdują się także plac manewrowy dla motocykli oraz plac manewrowy dla samochodów.

Dzięki systemowi oświetlenia obiektu, możliwe jest odbywanie jazd także po zmroku. Z myślą o gościach i kibicach, w sąsiedztwie nitki toru zostały zamontowane trybuny, mogące pomieścić kilka tysięcy widzów.

Autodrom Jastrząb posiada asfaltowo-szutrowy tor szkoleniowy o łącznej długości 3500 metrów i łącznej powierzchni 21 hektarów. Szerokość nitki trasy w najwęższym miejscu wynosi 10 metrów.

Układ toru umożliwia jazdę z wykorzystaniem licznych konfiguracji trasy, zależnie od stopnia zaawansowania i umiejętności kierowców. Na powierzchni toru szkoleniowego znajdują się także plac manewrowy dla motocykli oraz plac manewrowy dla samochodów.

Dzięki systemowi oświetlenia obiektu, możliwe jest odbywanie jazd także po zmroku. Z myślą o odwiedzających tor gościach i kibiach, w sąsiedztwie nitki toru zostały zamontowane trybuny, mogące pomieścić kilka tysięcy widzów.

PŁYTY POŚLIZGOWE

Płyta poślizgowa najazdowa (100x20m) jest wyposażona w jedyny w Polsce szarpak, umożliwiający wprowadzanie w poślizg autobusów oraz ciężarówek z pełnym obciążeniem.

Płyta poślizgowa prostokątna (70x15m) do ćwiczeń przy większych prędkościach, jest dedykowana głównie samochodom osobowym.

Płyta poślizgowa na wzniesieniu wykorzystuje wzniesienie o 10% stopniu nachylenia i jest wyposażona w aktywne kurtyny wodne. Pozwala na symulację omijania przeszkody za wzniesieniem i hamowania w warunkach specjalnych podczas zjazdu.

Okrąg poślizgowy o średnicy 60 metrów i szerokości nitki wynoszącej 20 metrów pozwala na symulację jazdy w warunkach podsterowności i nadsterowności podczas pokonywania zakrętów.

PŁYTY POŚLIZGOWE

Płyta poślizgowa najazdowa (100x20m) jest wyposażona w jedyny w Polsce szarpak, umożliwiający wprowadzanie w poślizg autobusów oraz ciężarówek z pełnym obciążeniem.

Płyta poślizgowa prostokątna (70x15m) do ćwiczeń przy większych prędkościach, jest dedykowana głównie samochodom osobowym.

Płyta poślizgowa na wzniesieniu wykorzystuje wzniesienie o 10% stopniu nachylenia i jest wyposażona w aktywne kurtyny wodne. Pozwala na symulację omijania przeszkody za wzniesieniem i hamowania w warunkach specjalnych podczas zjazdu.

Okrąg poślizgowy o średnicy 60 metrów i szerokości nitki wynoszącej 20 metrów pozwala na symulację jazdy w warunkach podsterowności i nadsterowności podczas pokonywania zakrętów.

BUDYNEK KLUBOWY

Obsługiwany windami, wielopiętrowy budynek administracyjno-szkoleniowy, w którym mieści się nowoczesne Centrum Badawczo-Rozwojowe, został zaprojektowany nie tylko pod kątem użyteczności motoryzacyjnej związanej z aktywnościami torowymi.

Oprócz strefy serwisowej z dostępem do pięciu przestronnych boksów serwisowych dla 10 aut, stacji diagnostycznej z hamownią aut ciężarowych, budynek oferuje też dostęp do:

  • sali restauracyjnej z tarasem widokowym dla 400 gości
  • holu prezentacyjnego dla aut oraz motocykli
  • sześciu sal wykładowo-szkoleniowych dla 360 słuchaczy
  • salki konferencyjnej dla 120 gości
  • sali przedszkolnej
  • pokoi hotelowych dla 48 gości.

BUDYNEK KLUBOWY

Obsługiwany windami, wielopiętrowy budynek administracyjno-szkoleniowy, w którym mieści się nowoczesne Centrum Badawczo-Rozwojowe, został zaprojektowany nie tylko pod kątem użyteczności motoryzacyjnej związanej z aktywnościami torowymi.

Oprócz strefy serwisowej z dostępem do pięciu przestronnych boksów serwisowych dla 10 aut, stacji diagnostycznej z hamownią aut ciężarowych, budynek oferuje też dostęp do:

  • sali restauracyjnej z tarasem widokowym dla 400 gości
  • holu prezentacyjnego dla aut oraz motocykli
  • sześciu sal wykładowo-szkoleniowych dla 360 słuchaczy
  • salki konferencyjnej dla 120 gości
  • sali przedszkolnej
  • pokoi hotelowych dla 60 gości.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Zostaw swój e-mail, aby otrzymywać od nas ofertę handlową oraz informacje o nowościach.

    SOCIAL MEDIA

    SOCIAL MEDIA