Nazwa Stanowiska: Stażysta działu obsługi klienta

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie komunikacji z klientami w kanale digital (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Prowadzenie korespondencji email z klientami
  • Wsparcie zespołu podczas wydarzeń organizowanych na torze
  • Aktualizacja baz danych, treści ofert
  • Wsparcie wprowadzania nowych produktów oraz usług
  • Raportowanie wyników pracy

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie / rozpoczęte studia wyższe
  • Samodyscyplina, samodzielność i sumienność w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność korzystania z mediów społecznościowych w celach zawodowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Język angielski minimum na poziomie komunikatywnym

Oferujemy:

  • Staż w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością stałej pracy po zakończeniu stażu
  • Wynagrodzenie
  • Narzędzia pracy oraz nadzór doświadczonych członków zespołu
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju w ramach struktury organizacji

Zgłoszenia (list motywacyjny oraz aktualne CV) prosimy przesyłać na adres info@torjastrzab.pl

W treści wiadomości prosimy o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).