Nazwa Stanowiska: Stażysta działu obsługi klienta
Zakres obowiązków:
- Wsparcie komunikacji z klientami w kanale digital (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Prowadzenie korespondencji email z klientami
- Wsparcie zespołu podczas wydarzeń organizowanych na torze
- Aktualizacja baz danych, treści ofert
- Wsparcie wprowadzania nowych produktów oraz usług
- Raportowanie wyników pracy
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie / rozpoczęte studia wyższe
- Samodyscyplina, samodzielność i sumienność w działaniu
- Wysoka kultura osobista
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność korzystania z mediów społecznościowych w celach zawodowych
- Prawo jazdy kat. B
- Język angielski minimum na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
- Staż w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością stałej pracy po zakończeniu stażu
- Wynagrodzenie
- Narzędzia pracy oraz nadzór doświadczonych członków zespołu
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju w ramach struktury organizacji
Zgłoszenia (list motywacyjny oraz aktualne CV) prosimy przesyłać na adres info@torjastrzab.pl
W treści wiadomości prosimy o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).